Klachtenregeling
Met ingang van 2017 horen alle zorgverleners in Nederland te voldoen aan de Wet Kwaliteit, Klachten en Geschillen Zorg (Wkkgz). Mijn praktijk Selene Healing voldoet aan deze eisen.
Heeft u een klacht over Selene Healing, dan kunt u die schriftelijk melden via diana@selenehealing.nl. Ik streef ernaar samen tot een goede oplossing te komen. Mocht dat niet gewenst zijn dan kunt u contact opnemen met Zorg voor ZZP, waarbij mijn praktijk is aangesloten onder nummer 201901896. U kunt dan gebruik maken van een onafhankelijke klachtenfunctionaris.
Geschilleninstantie
Mocht bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet leiden tot het door u gewenste resultaat, dan kunt u zich wenden tot de onafhankelijke, en door het ministerie van VWS erkende, geschilleninstantie. Selene Healing is aangesloten bij deze geschilleninstantie. Deze instantie is gemachtigd om bindende adviezen uit te brengen om zo tot een schikking te komen.
Meer informatie over de externe klachtenprocedure vindt u hier: https://www.zorgvoorzzp.nl/wp-content/uploads/ZZP-klachtenregeling-1.pdf